Sunt Paul Dumbrăvanu, avocat specializat în drept imobiliar și unul dintre inițiatorii ”legii anti-țeapă”, cum a fost denumită de presă.
Asigur asistenta pe întreg teritoriul ROMÂNIEI. In cele mai multe situații nu este nevoie de prezenta fizica pentru a asigura o tranzacție in siguranța juridica.
Bine ai venit acasă!
M-ar încânta sa fiu primul ce va adresează aceste cuvinte, fie ca sunteți la prima casa cumpărata, fie ca sunteți la a cincea, a zecea sau la cea in care vreți sa va petreceți anii de pensionare. Sunt decis sa va ofer o experienta deosebit de plăcuta in achiziționarea unei proprietăți. Lucrez din greu sa ma asigur ca acest proces este unul ce decurge lin si este lipsit de stres.
Cumpărarea unei locuințe este probabil cea mai importantă decizie financiara pe care o veți lua vreodată. Sunt hotărât sa ma asigur ca sunteți bine informați din toate punctele de vedere in momentul când decideți sa va aventurați pe o piața in care informația corecta face diferența. Va voi ghida pas cu pas pe tot parcursul procesului de achiziționare a locuinței pe care o cautați.
Avantajul Dumneavoastră in cazul in care alegeți sa colaboram este acela ca veți avea un avocat profesionist specializat in tranzacții imobiliare si dedicat Dumneavoastră, ce va lucra pentru a va proteja interesele. Nu veți avea nevoie sa petreceți zile fără de sfârșit si weekenduri verificând detaliile juridice ale unor proprietăți. Lăsați aceste probleme in grija mea, astfel încât veți ști ca in momentul deciziei de cumpărare, verificarea juridica a celor mai bune proprietăți a fost deja făcuta.
Tranzacțiile imobiliare sunt privite cu suspiciune de cumpărători. Doar 38% au încredere că o tranzacție imobiliară se desfășoară corect. Dovada este numărul alarmant al construcțiilor ilegale, nesigure și escrocheriilor reclamate de cumpărători.
Ce voi face pentru Dumneavoastră
Va ghidez de-a lungul procesului de cumpărare si va reprezint interesele in timp ce va găsiți o casa potrivita, negociez pentru Dumneavoastră si va asist pe tot parcursul derulării tranzacției.
In calitate de avocat specializat in tranzacții imobiliare va voi salva cantități considerabile de timp, bani si frustrări. Pot sa va fac experienta achiziționării liniștita, plăcuta si lipsita de stres.
In calitate de avocat specializat in tranzacții imobiliare va pot ajuta sa înțelegeți importanta evaluării corecte a unei proprietăți. De asemenea, va pot pune la curent cu toate costurile ce sunt implicate in tranzacționarea unei proprietăți.
In calitate de avocat specializat in tranzacții imobiliare sunt experimentat in negocierea unei oferte de cumpărare si va pot ajuta de-a lungul procesului de negociere pentru cel mai bun preț. Sunt obiectiv in cadrul tranzacției si va ofer întotdeauna informații despre avantajele si dezavantajele unei proprietăți.
Veți beneficia de un tratament imparțial din partea dezvoltatorului
Veți putea avea deplină încredere în statutul juridic și profesional al dezvoltatorului
Veți beneficia de informații clare și sigure cu privire la locuință și procesul de achiziție
Veți fi informat cu privire la calitatea materialelor
Veți putea beneficia rapid de soluționarea reclamațiilor, în eventualitatea în care nu sunteți mulțumiți
Veți fi informați cu privire la aspectele legate de garanția noii dumneavoastră locuințe
Cum funcționează ?
Analiza inițiala: Discutam necesitățile si așteptările dumneavoastră de bază si pentru a le putea înțelege complet. In calitate de avocat specializat in tranzacții imobiliare, voi ajunge sa cunosc toate nevoile si îngrijorările in ceea ce privește domeniul imobiliar. Acest tip de relație este construit printr-o comunicare deschisa si eficienta. In calitate de avocat ai Dumneavoastră va voi economisi mult timp oferindu-va toate detaliile juridice despre fiecare proprietate înainte de lua o decizie. In calitate de avocat al Dumneavoastră voi asculta cu atenție părerile si punctele de vedere pentru fiecare proprietate prezentata.
Evaluarea si Negocierea: Din momentul în care veți fi satisfăcuți de proprietatea care va întruni cerințele dumneavoastră, vom demara negocierile cu vânzătorul sau cu agentul vânzătorului. În acest moment, pregătirea și abilitățile mele apar în prim plan pentru a vă asigura proprietatea dorită in termenii și condițiile adecvate. Studiez proprietățile selectate pentru a determina orice probleme sau detalii pentru a va ajuta să luați o decizie bine informata înainte de face o ofertă de achiziționare a respectivei proprietăți.
Asistenta rapida înaintea cumpărării unui imobil include serviciile de negociere contractuala si juridica prin furnizarea unui raport complet in termen de 24 h.
In acest raport sunt incluse :
Verificarea documentelor proprietății (analiza riscurilor)
Verificarea aspectelor legate de planificarea urbana, regimul tehnic si economic al proprietății
Verificarea ipotecilor, interdicțiilor, privilegiilor/ Înregistrărilor in Cartea Funciara
Verificare juridica si administrativa a proprietarului – dosare in instanta/insolventa/debite
Analiza contractului si explicarea consecințelor juridice
Redactarea clauzelor contractuale pentru protejarea drepturilor dumneavoastră
Redactarea procesului verbal Predare – Primire
Gestiunea Relației cu Notarul
“Sistemul celor 37 de Pasi pentru cumpararea proprietatii in siguranta”
( procedura aplicata in procesul de evaluare juridica a unei proprietati)
Etapa 1 : Evaluarea Gratuita Preliminara
-
Discutam despre situatia pe care o prezentati si analizez documentele disponibile.
-
Va adresez intrebari pentru a intelege cum pot oferi mai bune solutii.
-
Intocmesc oferta de colaborare detaliata pentru a discuta concret ceea ce pot sa ofer.
-
Dumneavoastra decideti daca lucram impreuna.
-
Incheiem contractul de asistenta.
-
Stabilim impreuna cele mai bune metode de a tine legatura.
Etapa 2 : Analiza Riscurilor
-
Incepem procedura de analiza a proprietatii pe care doriti sa o cumparati.
-
Intocmesc lista privind documentele esentiale pe care le solicitam in vederea analizei riscurilor.
-
Analizez informatiile actuale din documentele de proprietate.
-
Verific juridic documentatia privind realizarea studiilor preliminare de teren: ridicare topografica/ studiu geotehnic.
-
Verific Cadastrul si schitele aferente terenului
-
Verific juridic Documentatia pentru obtinerea Autorizatiei de Construire (DTAC)
-
Verific juridic Proiectul tehnic de executie (PT+DE)
-
Verific juridic Memoriu tehnic de arhitectura
-
Verific juridic Certificatul de urbanism
-
Verific juridic Autorizatia de construire
-
Verific existenta Cartii Tehnice a cladirii
-
Cercetez si verific istoricul juridic al proprietatii.
-
Analizez evaluarea proprietatii, daca exista
-
Cercetez destinatia actuala a proprietatii si detaliile legate de indicatorii urbanistici.
-
Cercetez existenta unor litigii in legatura cu proprietatea.
-
Cercetez existenta unor litigii in legatura cu proprietarii.
-
Cercetez activitatea anterioara de vanzare a proprietatii(daca a existat)
-
Pregatesc “Analiza de Risc” fundamentata pe documentele aflate la dispozitie
-
Va expun concluziile privind Analiza de Risc
Etapa 3 : Negocierea Contractuala
-
Analizez fiecare clauza din Promisiune/Contract.
-
Redactez comentarii pentru fiecare articol din contract.
-
Va explic importanta juridica a fiecarui articol contractual.
-
Va ghidez in vederea unei negocieri privind clauzele contractuale.
-
Redactez Anexa privind garantiile.
-
Redactez Procesul-Verbal de Predare Primire. Incerc sa clarific si sa rezolv orice neclaritate.
-
Pregatesc ghidul de verificare a proprietatii inainte de semnarea contractului.
-
Redactez documentele daca acestea necesita ajustari dupa negocierea cu vanzatorul.
-
Incerc sa clarific si sa rezolv orice conflict in legatura cu reparatiile necesare inainte de predare.
Etapa 4 : Semnarea Contractului
-
Solicit costurile finale inclusiv onorariile si taxele notarului.
-
Verific din nou contractul de vanzare-cumparare inainte de semnarea la notar.
-
Verific varianta semnata pentru exactitatea informatiilor mentionate.